|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Waar?? Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Luckau, duitsland !!! YES WEL deeeenk!! |
|
Te ver weg. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote:Gelijk met Dynamo en dat is in de buurt. Plus ik moet dan een maandje oppassen. Helaas.... |
|
12 stuks maar? Volgens mij mis je er een paar. |
|
Juist dus: SUFFOCATION (US) ENTOMBED (S) CATASTROPHIC (US) ABSCESS (US) IMPALED NAZARENE (SF) JUNGLE ROT (US) VIU DRAKH (GER) OBSCENITY (GER) Release Party DIVINE EMPIRE (US) BLOOD RED THRONE (NOR) ANATA (S) Cenotaph (TÜR) Centinex (S) Debauchery (Ger) Desaster (Ger) Disparaged (CH) Fearer (Ger) Godhate (S) Gorerotted (UK) Hatesphere (DK) Lividity (US) Nominon (S) Pleurisy (NL) PERVERSE (POL) Veneral Disease (Ger) Vomitory (S) YYRKOON (FR) |
|
Gave line-up, gaaf festival. Heb alleen helaas geen geld om ook dit festival nog mee te pikken dit jaar. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Mooie line-up, gaaf festival. Jammer dat het weer zo ver weg is. |
|
zeker de moeite waard om naar toe te bavikeren ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
|
Daar ga ik zeker weer bij zijn. Vette line-up! |
|
Wat een kut line-up! Waar zijn de grindcore bands? |
|
het is trouwes onmoglijk om contact te krijgen met die gasten... terwijl bands als last days of humanity en suppository er altijd gespeeld hebben. |
|
quote: Ben je blind ofzo? |
|
quote: Nee, enkel zeer kritisch. De keren dat ik bij FTC was heb ik mogen genieten van bands als Phobia, Relevant few, Total fucking destruction, Wolfpack, Driller killer, Dead infection, Ingrowing...etc. Deze line-up is veel te death metal gericht en dat vind ik persoonlijk jammer. Moet kunnen. |
|
Dat ie meer death metal gericht is ben ik met je eens, maar Lividity is ook niet verkeerd toch? |
|
Gave line-up, misschien wel aanwezig, ligt aan het vervoer e.d.! |
|
Wordt eens tijd dat ze hun naam gaan veranderen vind ik. Tegenvallende line up! Er hebben volgens Tammi al eens betere bands gespeeld Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com |
|
heersende line up dikke kans dat ik er te vinden ben moederkoek met een glaasje vruchtwater |
|
quote: Komt waarschijnlijk omdat de organisatie doord de Metalhammer is overgenomen. ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
Wel een boeiende band. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
fokking vet , fokking ver OBSCURIS BREAKS LOOSE SOON! |
|
quote: moeten niet huilen allemaal |
|
quote: Neem a.u.b. de moeite voor JUNGLE ROT "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Deathmetal/grindcore-fest,dus geen blackmetal nee |
|
quote: En cliteater etc. Maar tis alleen maar goed. Meer Death, minder grind. [Dit bericht is gewijzigd door Rutan op 03-02-2005 16:01] What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Volgende pagina |